Organizaţi-vă mai bine resursele disponibile prin AUTOMATIZAREA OPERAŢIUNILOR consumatoare de timp: încărcare de preţuri şi stocuri, plasarea comenzilor.

REDUCEŢI TIMPUL DE RĂSPUNS la solicitările clienţilor prin accesul la informaţii şi date în timp real.

REDUCEŢI ERORILE DE OPERARE şi numărul comenzilor plasate greşit prin automatizarea proceselor.

REDUCEŢI COSTURILE DE INTREŢINERE a site-ului dumneavoastră prin încărcarea automată a unui catalog de produse complet definite: caractersitici, informaţii despre garanţie, preţuri, stocuri cantitative şi imagini.  

Creşteţi satisfacţia clienţilor prin oferirea de informaţii corecte: numărul erorilor datorate indisponibilităţii pe stoc a produselor comandate este minimizat prin accesul la INFORMAŢIA de stoc ÎN TIMP REAL.

Aveţi POSIBILITATEA COMPARĂRII PREŢURILOR practicate pe site-ul dumneavoastră cu o referinţă bine documentată prin preţul recomandat de revânzare (fară să apelaţi la alte servicii contra cost de monitorizare).


 

DESCARCĂ PREZENTAREA
"Servicii de interconectare SePP"